Vegetarisch

Wil je liever geen vlees, vis en gevogelte eten? Dan is het tegenwoordig door de vele vleesvervangers geen probleem om compleet vegetarisch te eten. Zorg in dat geval wel dat je belangrijke voedingsstoffen als ijzer, vitamine B1 en B12 en eiwitten alsnog binnenkrijgt. Dit kan bijvoorbeeld door middel van supplementen, noten en zaden en groenten. Varieer hier wel voldoende in, zodat je lichaam voldoende brandstof en vitamines krijgt. Vegetarisch eten is tegenwoordig geen uitzondering meer. In restaurants heb je keus genoeg uit gerechten zonder vlees, vis of gevogelte en ook zijn er bijvoorbeeld online veel vegetarische recepten te vinden. Ook is de groep vegetariërs onder te verdelen in een aantal subgroepen, zoals veganisten (helemaal geen dierlijke producten), fruitariërs (alleen producten van geoogste planten) en flexitariërs (eten soms geen vlees). Onder welke groep je ook valt, wij helpen je graag op weg met meer informatie over deze levensstijl.

nl_NLDutch

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

Deze website maakt gebruik van functionele en statistieken cookies, die nodig zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.

Wij gebruiken cookies voor de volgende redenen:

Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses

Verwijder je cookies uit je browser dan kan je keuze niet worden herkend en zal je opnieuw over het gebruik van cookies worden geïnformeerd en om toestemming worden gevraagd.

Sluiten