Tussendoortjes

Om je hongergevoel tussen de verschillende maaltijden door te stillen en je energielevel op peil te houden, is het verstandig om een tussendoortje te nuttigen. In dit geval heb je keus genoeg. Voor de lekkere trek zijn er verschillende zoete en hartige snacks, zoals chocolade, chips, snoep en koekjes. Maar er zijn ook verantwoorde tussendoortjes in de vorm van fruitsalades, snoeptomaatjes, yoghurt, noten en peulvruchten en volkoren crackers met 30+ kaas om je maag te vullen. Houd de consumptie van deze tussendoortjes wel binnen de perken, drie tussendoortjes op een dag is ruim voldoende. Drinken als water, thee en koffie zonder verdere toevoeging telt overigens niet mee als tussendoortje dit kan je altijd nemen. Wij geven je graag meer inspiratie voor gezond snacken via onze blog.

nl_NLDutch

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

Deze website maakt gebruik van functionele en statistieken cookies, die nodig zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.

Wij gebruiken cookies voor de volgende redenen:

Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses

Verwijder je cookies uit je browser dan kan je keuze niet worden herkend en zal je opnieuw over het gebruik van cookies worden geïnformeerd en om toestemming worden gevraagd.

Sluiten