Fruit

Fruit is niet alleen lekker als tussendoortje, het voorziet je ook nog van allerlei belangrijke voedingsstoffen zoals vocht en vitamine C. Daarnaast helpt fruit je volgens het Voedingscentrum ook om het risico op diabetes type 2, darm- en longkanker en hart- en vaatziekten te verlagen. Houd de voedingsstoffen die je binnenkrijgt via fruit wel in balans door dagelijks maximaal twee stuks fruit te eten. Eet bijvoorbeeld een sinaasappel bij het ontbijt en neem in de middag nog een appel als tussendoortje. Of voeg een lekker smaakje aan je water toe door een stuk watermeloen en citroen in je flesje of glas te stoppen. We vertellen je graag meer over de voordelen en de mogelijkheden van dit gezonde tussendoortje in onze blogs.

nl_NLDutch

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

Deze website maakt gebruik van functionele en statistieken cookies, die nodig zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.

Wij gebruiken cookies voor de volgende redenen:

Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses

Verwijder je cookies uit je browser dan kan je keuze niet worden herkend en zal je opnieuw over het gebruik van cookies worden geïnformeerd en om toestemming worden gevraagd.

Sluiten